2014. január 2., csütörtök

#11.


Hiii.xx
Új rész. 
Igazából... Kezdem megfontolni, hogy tovább írjam-e ezt az egészet...
Na jó, nem kezdek el siránkozni, mert akkor nem tudom abba hagyni az írást holnapig sem. 
So, itt az új rész egy kis +18as résszel (tényleg kicsi. Csupán pár mondat:D) amit megint csak nem tapasztalatból írtam:DDDD 
Nyaa, jó olvasást:)xx


- Jessica! Ne vitatkozz, csak egyszerűen hallgass rám! Amikor én elvesztem a fejem, akkor én... Nem is tudom. Kikapcsolom minden érzésem, érted?! Olyankor nem tudnám magam visszafogni, és kitudja mit csinálnék veled... Én... Én nem akarom, hogy bántódásod essen - nézett le rám komolyan. 
- Oké, értem - bólintottam. 
- Remélem is - mormogta. - Elmegyek tusolni - jelentette ki.
- Ne már! Olyan kényelmes vagy - nyavalyogtam.
- Jó, majd éjszaka fekhetsz rajtam - vigyorodott el. - Oké? 
- Oké - egyeztem bele és lemásztam róla. 
- Addig tévézhetsz nyugodtan, vagy amit akarsz - vonogatta a vállát, és mintha zavarban lett volna. 
- Te most zavarban vagy? - kérdeztem mosolyogva. - Aranyos - vigyorogtam fel rá. 
- Most mond azt, hogy egy férfi nem lehet zavarban - biggyesztette le az ajkait. 
- Én ilyet nem mondtam. Azt mondtam, hogy aranyos - haraptam bele az ajkamba, mire rám kacsintott és elment a fürdőbe. Bekapcsoltam a tévét, de nem igazán kötött le, úgyhogy felálltam és a szekrényhez mentem. Eddig még nem volt időm megnézni a fényképeket, amik ki voltak téve rá. Egy képen Harry pózolt két nővel. Gondolom az anyukája és a nővére volt. A következőn is Ő volt, csak kiskorában. Elmosolyodtam a kép láttán, aztán tovább néztem és a következőn Mattel állt vigyázzban. Szerintem épp röhögés előtt voltak, mert nagyon röhejes fejet vágtak rajta mind a ketten. Az apukájáról egy képet sem láttam. Vajon Őt miért nem rakta ki? Rájöttem, hogy semmit sem tudok a családi életéről. Mindegy, úgy voltam vele, hogy ha akar, majd beavat. Mosolyogva terültem el az ágyon, és a plafont kémleltem. A következő percben Harry lépett ki a fürdőből, derekán egy törölközővel. Elégedett képet vágott, amikor meglátta az arcom. Rám vigyorgott, majd a szekrényhez lépett és kivett belőle egy bokszert. 
- Elmegyek... Izé... Tusolni - hebegtem és már a fürdőbe is iramodtam. Hallottam Harry nevetését, amikor bezártam az ajtót. Aztán levetkőztem és beálltam a zuhany alá. A vizet beállítottam megfelelő hőmérsékletűre, és fokozatosan ellazultam alatta. Majd miután végeztem, magamra csavartam egy törülközőt és mivel nem hoztam be magammal semmi ruhát, így megint ki kellett mennem Harry elé törölközőben. Harry az ágyon feküdt egy szál bokszerben, amikor én kilépkedtem a fürdőből. Beleharapott az ajkába, amikor meglátott, majd szeme végig futott rajtam és megállapodott az elpirult arcomon. - Valami ruha... - motyogtam halkan. Felpattant az ágyról, majd a szekrényhez lépett.
- Ülj le addig - mormogta, én pedig leültem az ágyra. Egy fekete pólót dobott oda nekem amin "RAMONES" felirat volt. Gyorsan magamra kaptam, a törölközőt pedig már csak alul fogtam magam körül. Harry egy bokszerrel a kezében fordult meg, majd az arcomra nézett. Aztán leguggolt elém. Basszus. 
- Harry... Kérem a bokszert - motyogtam, de Ő nem figyelt rám, csak végig simított a lábamon. - Harry... - hangom elhalt, Ő pedig felnézett rám, miközben a törölközőt egyre feljebb tolta. 
- Ígérem, élvezni fogod - mormogta, miközben megpuszilta a lábam. Lehunytam a szemeimet, és nyeltem egyet. Lélegzetem felgyorsult, és ezt Ő is észrevette. - Nyugi - lehelte, aztán felállt és eldobta a ruhadarabot a kezéből. Aztán ismét leguggolt elém, és a kezemet, ami görcsösen szorongatta a törölközőt, megfogta. - Engedd el, bébi - nézett fel rám zöld szemeivel, én pedig engedelmeskedtem neki és elengedtem. Ő megfogta azt, és lehámozta rólam. Szemembe nézett, majd utasított. - Dőlj hátra - mormogta, én pedig vonakodva de megcsináltam amit kért, és alkaromra támaszkodtam. Elpirultam, amikor lenézett oda, majd vissza az arcomra. Vigyorgott, majd végig simított a lábamon és a feje már a két lábam között volt. A következő percben megéreztem a nyelvét magamon.
- Harry... - nyögtem fel. 
- Hmm... - mormogta, majd felnézett, és rám vigyorgott. - Ez jó? - kérdezte az ujjai mozgására utalva. Nyöszörögtem, Ő pedig ismét rákezdett a nyelvével való izgatásra is. 
- Basszus, Harry - ziháltam, és haját kissé meghúztam. Hátraestem és nagyokat sóhajtoztam. Pár perc múlva úgy éreztem nem bírom tovább, Harry pedig felmászott hozzám, de kezével még mindig izgatott.
- Élvezz, bébi - morogta nyakamba, én pedig abban a pillanatban robbantam a nevét sikítva. 
- Istenem - motyogtam halkan.
- Milyen volt? - kérdezte.
- Csodálatos - sóhajtottam. - De most már ideadhatod a bokszert - nyújtottam a kezem fáradtan, mire nevetve odahozta, én pedig felvettem. 
- Fáradt vagy? - kérdezte mosolyogva, amikor elterültem mellette.
- Nem. Annyira - válaszoltam, s felkönyököltem. Lenézett rám, aztán nyomott egy puszit a homlokomra és a tévét kezdte bámulni. Én pedig Őt. 
- Mi az? - kérdezte. 
- Semmi - vontam vállat. - Megnéztem a képeket - mondtam.
- Értem. És? - kérdezte felvont szemöldökkel. 
- Aranyos voltál kiskorodban - mosolyodtam el zavartan. - De... Az apukádról egyet sem láttam - mormogtam, Ő pedig lenézett rám.

- Jess... Én utálom az apámat - motyogta halkan. - Azért is örültem neki, hogy az Anne, mármint az anyám elvált tőle, és talált egy másik férfit - magyarázta.
- De... Miért utálod? - kérdeztem csendesen, miközben a mellkasára helyeztem a fejem. 
- Én még... Nem tudom elmondani - mormogta a hajamba.
- Oké. Nem kell elmondanod - mosolyogtam fel rá. - Majd elmondod, ha akarod - tettem hozzá. Elmosolyosodott, aztán nyomott egy puszit a számra. A tévét kezdtük nézni, de egy félóra után bealudtam. Harry mozgolódott mellettem, miután kikapcsolta a tévét, s én álmosan bújtam hozzá.
- Jó éjt, bébi - mormogta, miközben belepuszilt a hajamba.
- Jó éjt, Harry - motyogtam, és szinte azonnal elaludtam. 

2 megjegyzés:

  1. hm..el tudom képzelni milyen rossz lehet..hogy nem nagyon vannak feliratkozók és komik:// szerintem egy kis idő kell és lesz több is:) ne add fel! (hope:)) ha szereted írni a blogot akkor ne hagyd abba!!:)de ha másképp döntesz azt is el fogom fogadni!:)<3 meg tehetséges is vagy az íráshoz!(mázlista:D) na és ha úgy döntesz, hogy folytatod akkor várom/várjuk a köviiit!:) (azért írtam többes számba mert szerintem sőt biztos hogy, mások is olvassák a blogodat csak nem írnak komit! és emiatt ne keseredj el! mint amit már mondtam csak idő kell és lesznek feliratkozók és komik!:)) na szerintem ez nagyon nyálasra sikeredett..de nem baj!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank youuu:3 Omg, ez most nagyoon jól esett a lelkemnek:DDD<3

      Törlés