2014. január 6., hétfő

#13.


- Örülök - vigyorodott el, aztán elvette a tányért az asztalról és mosogatóba helyezte. - Hazaviszlek, jó? - kérdezte, én pedig bólintottam és felálltam. 
- Csak felveszem a ruháim - mondtam, és már ott sem voltam. 
Magamra kaptam az előzőnapi ruháimat, aztán a fürdőbe száguldoztam, kifésültem a hajam és leszaladtam vissza. - Indulhatunk - jelentettem be. Elmosolyodott, majd felkapta a kocsikulcsát és kézen fogott.


- Megérkeztünk - mormogta, és leállította a kocsit. Igazából, nem akarok elmenni a közeléből... - Hé, jól vagy? - simított végig az arcomon. 
- Uhm, igen - bólintottam, aztán rámosolyogtam. - Csak nem tudom - vontam vállat. - Veled akarok lenni - suttogtam szégyenlősen, mire zavartan rám mosolygott. 
- Hazahozhatlak este is - vont vállat. - Tényleg. Bemutatok neked valakiket, oké? - kérdezte, és ajkába harapott. Boldogan elvigyorodtam, majd bólintottam. 
- Kiket? - kérdeztem kíváncsian.
- Régi... Barátok - vont vállat. - Focizunk kicsit - nézett rám. 
- Oké, szeretek focizni - bólintottam.
- Tényleg? - csodálkozott. - És tudsz is? 
- Nem, de az nem lényeg - legyintettem, mire felnevetett, odahajolt hozzám, majd egy gyors puszit nyomott a számra. Útközben sokat beszélgettünk, például megtudtam róla, hogy régebben zenélt. Mármint egy bandában, csak úgy maguknak. Harry énekelt. Harry és az éneklés. Addig két különböző csoportba soroltam ezt a két dolgot, de megígértettem vele, hogy egyszer majd hallhatom a hangját amikor énekel. Sejtettem, hogy a srácoknak, akikkel focizni készültünk, köze lehet ahhoz a régi bandához. Ez be is igazolódott, amikor bemutatott minket egymásnak. 
- Srácok, Ő itt a barátnőm - mutatott be egy hatalmas vigyorral az arcán, amitől nekem is mosolyogni támadt kedvem. - Jess, Ők itt... Louis, Zayn, Liam és Niall. A régi banda, amiről beszéltem - mutatott rájuk, én pedig mosolyogva intettem egyet.
- Ki az a lány, aki meghódította Harry szívét? - kérdezte Louis röhögve, mire Harry játékosan beleütött egyet a mellkasába. 
- Mióta? - kérdezte Liam mosolyogva.
- Tegnap óta - válaszoltam. 
- Friss kapcsolat. Friss - bólintott Louis komolyan, miközben az állát simogatta. - Hát, sokáig, skacok - mondta aztán vigyorogva. Harry rám mosolygott, aztán megölelt. 
- Focizunk? - mormogtam.
- Focizzunk - morogta, aztán szájon csókolt és elengedett. Nos, miután létre jött a két csapat, elkezdődött a játék. Én Harryvel és Louival voltam, míg Zayn, Liam és Niall a másik csapatban, értelem szerűen. Louis volt nálunk a kapus, náluk pedig Niall. Épp Harrynél volt a labda, épp Őt figyeltem, amikor Zayn röhögve odakiabált nekem. 
- A labdát nézd, ne Harryt! - kinyújtottam rá a nyelvem, majd visszavigyorogtam Harryre. Liam futott Harry felé, én pedig Liam felé és amikor elé értem elgáncsoltam. 
- Hé, Jessica nem egy tisztességes játékos - nyögött fel, én pedig a szám elé kaptam a kezem, hogy visszatartsam a feltörni készülő röhögést. 
- Bocsi - nevettem el magam. Harry felsegítette Liamet, aztán odajött hozzám és megölelt. Én pedig rázkódó vállal temettem az arcom a vállába, míg Ő nyomott egy puszit a homlokomra. 

- Jó voltál - röhögött, majd elengedett. Folytattuk a játékot, és sokáig nem volt semmi, aztán amikor Zaynnél volt a labda és felé futottam, Liam kiabálni kezdett hogy: "Passzolj, Malik!". Zayn passzolt én pedig kiraktam a lábam és elkaptam a labdát. Megfordultam, majd kis rúgásokkal, egészen az Ő térfelükig vittem a labdát. Harry rám kiabált, hogy passzoljak neki, de eszem ágában sem volt, úgyhogy vigyorogva fogtam meg a lábammal a labdát, majd bemértem a kaput és Niallt figyelmen kívül hagyva rúgtam bele a labdába. Niall utána ugrott, de akkor már késő volt, ugyanis a labda bement.
- Góóól! - kiabáltam, majd sikítottam egyet és ugrálni kezdtem. Zayn és Liam a fejüket rázták, aztán csodálkozva néztek rám. Niall elterült a földön, én pedig önfeledtem szaladgáltam a pályán oda - vissza. Harry és Louis felkiáltottak, amikor gól lett, aztán Harry nevetve futott felém és kapott fel. 
- Azt mondtad nem tudsz focizni - nevetett, miközben én átkaroltam a nyakát. 
- Nem is tudok. Ez puszta véletlen volt - vigyorogtam rá. 
- Haz, a csajod egy főnyeremény - kiabálta Louis.
- Az enyém - válaszolt nevetve, aztán felém fordult és puha ajkait enyémekre nyomta. Mosolyogva túrtam bele a hajába, aztán elmélyítettük kicsit a csókunkat. 
- Hé, ne itt támadjátok már le egymást - nevetett Liam, mi pedig elszakadtunk egymástól, aztán Harry enyémnek döntötte a homlokát. 
- Haza kellene hogy vigyelek - mormogta.
- Nem akarok hazamenni - motyogtam.
- Tudom - puszilta meg a szám. - Én pedig nem akarlak hazavinni - rakott le, és én abban a pillanatban megbotlottam, majd belekapaszkodtam Harrybe, így magammal rántottam a földre. 
- Tökéletes pár - nevetett fel Niall, aztán a többiek is rákezdtek, és diszkréten kiröhögtek minket. Harry elvigyorodott, majd lenézett rám, miközben éreztem a kezét a derekamon. 
- Ne olyan hevesen, bébi - kuncogott, és a fejem máris vörösre váltott. - Várjunk még ezzel, szerintem - harapott ajkába, miközben próbálta elfojtani a feltörni készülő nevetését. - Egyébként sem akarom közönség előtt elvenni a szüzességed - dünnyögte a fülembe. 
- Fogd be, és szállj le rólam - morogtam vérvörösen, majd a mellkasánál fogva megpróbáltam eltolni magamtól, ami egyébként nem jött össze. Felnyögtem, aztán megadóan leejtettem a karom, Ő pedig vigyorogva megpuszilta az arcom, s engem megragadva állt talpra. 

_____________________________________________________________________________

Hiii darlings.xx:D

Nos, remélem tetszett az új rész:D 
Tudom, ez sem lett hosszabb mint az előző, pedig megígértem, hogy hosszabbat írok. Sorry:$:D 
Naa, de... 
Csináltam Chatet, szóval oda is lehet írni, aki akar:D 
Naaa, kövi résszel sietek - bár holnap matekot írok, szerdán fizikát, csütörtökön nem tudom mit, de tuti hogy írunk akkor is valamit... Félév, én így szeretlek! - vagy legalábbis megpróbálok sietni:D:D Holnap vagy holnap után hozom:Dxxx. 

2 megjegyzés:

  1. oooo*-* Harry és Jess annyira cukik így eggyütt:3
    am a rész nagyon jóóó!<3:D hamar kövit:)

    VálaszTörlés