2014. január 17., péntek

#17.


- Jó éjt, Harry - dünnyögtem már szinte félálomban.
- Neked is, bébi - még hallottam a válaszát, aztán már el is aludtam.

                                               *

- Ne csak a képeket csináld, Jess - jött felém Harry a golfpályán, én pedig rávigyorogtam és ismét lefényképeztem. 
- De annyira jól áll rajtad ez a ruha - mondtam. 
- Rakd el a telefonod, és told a formás hátsód ide hozzám - utasított, mire pislogtam párat és engedelmeskedtem neki. Na, előjött a parancsolgató Harry. - Jó kislány - mormogta, amikor oda értem hozzá. - Állj ide - mondta, s beálltam elé. - Oké, most pedig megtanítalak golfozni - közölte, aztán kezembe adta az ütőt és rákulcsolta a kezét az enyémre. Szorosan mögöttem állt, ágyékát nekem nyomta, miközben állát a vállamon pihentette. Fészkelődtem, de leállított, és ismét nekem nyomta magát.
- Koncentrálj, bébi - mormogta a fülembe. 
- Próbálok - mondtam halkan, mire kuncogott, és belepuszilt a nyakamba. 
- Fogd meg az ütőt itt... Oké. Most állj meg... Így. Oké... És most találd el a labdát! Kezdetnek... - mormogta, s velem együtt csinálta a mozdulatokat, a labda pedig elsőre belegurult a lyukba. 
- Hah! Sikerült! - ugrottam fel boldogan. 
- Csak mert én is csináltam - nevetett fel. 
- Nem igaz! Nélküled is sikerült volna! - vitatkoztam vigyorogva. 
- Biztos vagy benne? 
- Meg vagyok róla győződve - bólintottam, aztán kikaptam a kezéből az ütőt és magabiztosan beálltam a helyemre.


- Gyakorolnod kell még - diszkréten kinevetett, amikor nem sikerült amit elterveztem. 
- Fogd be, Harry! - mondtam, s megpróbáltam elfojtani a mosolyom.
Néztem, hogy milyen ellazultan játszik, és visszamosolyogtam rá, amikor rám pillantott. Egyáltalán nem nézett ki úgy, mint aki verekedik... Inkább mint egy családapa, aki egy kis kikapcsolódásra vágyott... Vajon Harry milyen apuka volna? Te jó ég, miken nem gondolkodok... 
- Min gondolkozol annyira? - zavarta meg a gondolataimat kérdésével, én pedig felnéztem rá. 
- Mindegy - válaszoltam zavartan. 
- Tudni akarom! - határozottan jelentette ki, miközben szúrós tekintettel nézett rám.
- Aki kíváncsi, hamar megöregszik! - mondtam mosolyogva, bár kissé féltem tőle.
- Jessica! - csattant fel. Most miért lett hirtelen annyira fontos hogy tudja mire gondolok? 
- Mi van? - kérdeztem. - Miért fontos mire gondolok? Te se mondod el sose mire gondolsz!
- Most épp arra, hogy milyen lenne kiverni belőled a szart is, amiért ellenszegülsz nekem, és nem válaszolsz a kérdésemre - döntötte kissé oldalra a fejét, miközben kezei derekamon pihentek. Pislogtam párat, aztán zavartan pillantottam fel rá. Szórakozottan nézett le rám. 
- Te jó ég, Harry - forgattam meg a szemeimet. - Csak arra gondoltam, hogy milyen apa volnál. 
- Miért gondolkodsz ilyeneken? - ráncolta a szemöldökét zavartan. 
- Nem tudom - vontam vállat. 
- Ahhoz, hogy gyerekeink legyenek, még először más dolog kell - huncutul mosolygott rám. 
- Nem készülök gyereket szülni - mondtam határozottan.
- Nem készülök apa lenni! 
- Csodálatos. 
- Vicces, hogy pár napja ismerjük egymást, és máris gyerekről beszélünk - vigyorodott el. 
- Nem beszélnénk róla, ha nem szedted volna ki belőlem, hogy mire gondolok. 
- Nem gondolkodnod kellene, hanem golfozni! - jelentette ki. 
- De nem tudok! 
- Mert béna vagy! 
- Mert nem tanítottad meg jól! 
- Mert nem tudsz rám koncentrálni. 
- Hogy tudnék koncentrálni, amikor nekem nyomod magad? 
- Általában így tanítok golfot! 
- Tessék? - hökkentem meg, Ő pedig felsóhajtott. - Másnak is tanítottál már golfot? Így? Lánynak? Vagy esetleg pasinak? Kitudja, lehet hogy ferde hajlamú vagy...
- Jessica! - nézett rám elkerekedett szemekkel. - Vigyázz a szádra! - csattant fel, én pedig összehúztam magam. Talán most túl messzire mentem?! Miért nem tudok előbb gondolkodni, és csak utána beszélni? Basszus. - Először is, lány volt az illető. Másodszor pedig, nem jelentett nekem semmit - mormogta a dühtől füstölögve. 
- Persze - bólintottam. - Azért vitted el golfozni! Vagy... Várj. Talán én nem jelentek neked semmit?! Végül is, engem is elhoztál ide... - már megint. FOGD MÁR BE A SZÁD! - üvöltött rám a tudatalattim, és képzeletben egészen kicsire összehúztam magam előtte. 
- Befejezted? - sziszegte idegesen, és fogát csikorgatta. - Tudod, ha nem lennél szűz... Akkor most a kocsim hátsóülésén sikoltanád a nevem, és hidd el... Nem az élvezettől - mormogta dühösen, aztán kézen ragadott, és elindult... Valamerre.
- Hova megyünk? - nyöszörögtem.
- A kocsihoz... - pillantott rám, aztán rémült képemet látván hozzá tette. - ...aztán haza. Úgy gondoltam nem kérdezek többet - sőt, meg se nyikkanok -, így is eléggé felidegesítettem. Hozzá haza, vagy hozzám haza? 
- Kihez? - kérdeztem meg azért mégis pár perc múlva.
- Hozzám! - csattant fel ismét. Bukdácsolva mentem mögötte; örülök, hogy tudtam követni. Hatalmas kezeivel enyémet szorongatta, mérgében azt hittem, hogy összeroppantja a csontjaimat. 
- Harry... - mormogtam halkan. - Engedd el a kezem! Ez fáj! - mondtam, Ő pedig kicsit enyhített a szorításán. - Köszönöm - szólaltam meg enyhén gúnyos hanglejtéssel, és reméltem, hogy nem figyel fel rá, de nem... Nincs akkora szerencsém. Megállt, rántott rajtam egyet, így konkrétan oda esek elé, ha nem kapja el a karom és tart meg. 
- Na, idefigyelj Jessica! - kezdte dühösen, arca két centiméterre volt az enyémtől. - Nem sok választ el attól, hogy most rögtön, itt helyben... Addig döngesselek, amíg eszméletednél vagy... Felidegesítettél. Ha valaki felidegesít, az rosszul jár - hajol még közelebb és ajkai már enyémet súrolják. - Szóval azt hiszem, jobb lesz, ha meghúzod magad, bébi - mormogta, mire nem bírtam magam visszafogni és minden félelmem leküzdve nyomtam egy csókot a szájára. - Meghúzni magad - ismételte, én pedig ismét megcsókoltam. - Nem szeretem, ha nem engedelmeskednek - mondta, félénken néztem rá. - Megpróbálsz még egyszer megcsókolni, vagy indulhatunk? - kérdezte, én pedig beleharaptam az ajkamba. - Jó döntés - vigyorodott el. Hál' Istennek. Visszatért - gondoltam. Aha, rájöttem, hogy egy vigyor nála nem jelent semmit... 

______________________________________________________________

Hiiiii.xx Köviii réész:3 Remélem tetszett:D Komizz und pipálj:):D
Btw, úristen. Holnap felvételi, totál izgulok... És mindenféle bajom van, te jóóóó ég. Nya jó...
Sok sikert minden felvételizőnek! - köztük nekem is, hah, alig várom... 
Nyaa, kövi részt igyekszem írni:Dxx

2 megjegyzés:

  1. óó..ha fent lettem volna tegnap sok szerencsé kívántam volna(: hát állítólag én is írtam volnaxd de én nem akartam..mivel nem olyan suliba jelentkeztem:D na visszatérve a részre...most ez a befejezés tisztára kíváncsivá tett:3 Harry mit fog csinálni Jessel?? megüti v. leteperi? v. mind2?xd
    am hamar kövit!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem olyan suliba megyek, ahol kérik, de mégis megírtam:D Bár még szerencse, hogy nem olyan suliba jelentkeztem, mert ezeknek az eredménye alapján... Nos, elfelejthetném a terveimet a sulival kapcsolatban...:D:D
      Btw, nem árulom el:D:D
      Sieteek:3 Vagy legalábbis megpróbálok...:D

      Törlés