2014. január 25., szombat

#20.


- Megadom neked azt, amit délelőtt nem kaptál meg...

*

- Na és Jess... Megvagytok Harryvel? - tette fel a kérdést Lisa, én pedig majdnem félrenyeltem az italom. Megköszörültem a torkom, majd bólintottam.
- Tökéletesen megvagyunk - festettem mosolyt az arcomra. Már megbántam, hogy eljöttem ide. 
- Milyen vele lenni? - kérdezte, én pedig kínosan elnevettem magam. Hol vagyunk? Valami beszélgetős műsorban, aminek az a címe, hogy "Kérdezzünk minél többet Harry Stylesról!"?  
- Jó - fogtam rövidre a válaszom. Nem fogod sose megtudni, hiába is próbálkozol. 
- Örülök - "mosolygott" rám. 
- Én is - bólintottam. 
Hála Istennek valami egészen más témáról kezdett csacsogni, én pedig az arcomra festett mosolyommal hallgattam Őt, miközben az asztal alatt írtam egy sms-t Harrynek, amiben annyi állt, hogy "Ments meg!". A telefonom rezegni kezdett a kezemben, én pedig válaszoltam Lis feltett kérdésére, aztán a kezemben nyugvó telefonomra néztem. 
"Indulok, bébi.xx" - olvastam el, aztán megforgattam a szemem, amikor jött egy újabb sms. "Hová is kell mennem?:D"
Leírtam a címet, aztán elraktam a telefonom, és az asztalra könyököltem. 
- ...szóval, most szingli vagyok - fejezte be a mondandóját, amiről halványlila fogalmam sem volt, hogy miről szólt - igazából, azt se tudtam, mire válaszoltam neki. De ebből a befejezésből következtettem, hogy a szerelmi életét regélte nekem. - Mióta is ismered Harryt? - kérdezte, én pedig sóhajtva válaszoltam.
- Körülbelül egy hónapja.
- Értem - bólintott, és komolyan, már azon sem csodálkoztam volna, ha mindent felvesz hangfelvételre, hogy aztán otthon újra és újra lejátszhassa és tanulmányozhassa. 
Hirtelen felkapta a fejét, s a hátam mögé nézett, már akkor tudtam, hogy megérkezett Harry. 
- Szia, Harry - köszöntem. - Mi járatban? - kérdeztem kíváncsiságot tettetve, Ő pedig kissé túljátszva a szerepét lihegett, és rajtam tartotta a tekintetét. 
- El kell raboljalak, bébi - mondta, én pedig barátnőmre néztem, aki megbabonázva figyelte Harryt. A szemeim forgattam, aztán visszanéztem Harryre. - Baj van - mormolta. - Szóval, ha megbocsájtasz, kedves...
- Lisa - lehelte totál szétesve a "barátnőm", és nem lepődtem volna meg, ha elkiáltja magát, hogy "Úristen, tudja a nevem!".
- Szóval, Lisa. Elrabolnám a barátnőm - nézett rám, kihangsúlyozva az utolsó szót. 
- Nyugodtan - bólintott hevesen, én pedig komótosan feltápászkodtam, és felkapva a táskám, Harry kezébe csúsztattam az enyém. - Majd bepótoljuk - mondta nekem Lis, miközben Harryt bámulta. 
- Oké - válaszolt Harry, mire Lisa lesütötte a szemét és zavartan kacarászni kezdett. Lelőhetem? - Gyere - húzott maga után. 
- Szia, Lis - köszöntem azért vissza, Ő pedig "mosolyogva" intett. Soha többet nem jövök el vele sehová. 
- Köszönöm, köszönöm, köszönöm - mondtam, és mikor már látótávolságon kívül voltunk - hacsak nem jött utánunk és kukkolt bennünket -, a nyakába ugrottam. 
- Soha többet nem engedlek el ezzel a csajjal sehová - mondta, aztán grimaszolt egyet.
- Nem készültem vele sehová ismét.
- Akkor jó - bólintott. - Tragédia, hogy ilyen munkatársad van - rázta meg a fejét. 
- Totál beléd esett - hagytam figyelmen kívül a mondatát. 
- Nem érdekel - mormogta, s lerakott a földre. 

*

Sikítva ugrottam el Harry elől a konyhában délutáni órákban, miközben Ő nevetve nyúlt utánam és próbált elkapni. 
- Egyszer úgyis elkaplak - mondta vigyorogva, az asztal túloldaláról. 

- Hajrá - nevettem, s tovább araszoltam balra, míg ő utánam jött. A nappaliba szaladtam, majd fel a lépcsőn az emeletre, ahol Harry szobája felé vettem az irányt. Kitártam az ajtót, majd beszaladtam rajta, és a fürdő felé vettem az irányt és mielőtt még Harry oda ért volna megpróbáltam becsukni előtte az ajtót. Ez viszont kudarcba fulladt, amikor Harry a lábát az ajtó elé tette. 
- Nem menekülsz, bébi - vigyorgott rám, én pedig aprót sikítottam, amikor belökte az ajtót, engem pedig elkapott a derekamnál fogva, s felemelt. Lábaimat a dereka köré fonta, én pedig vigyorogva néztem le rá. - Rossz helyre menekültél, Jess - nevetett fel, aztán lépett párat és már a zuhany alatt találtam magunkat.
- Mire készülsz? - mormogtam. Hevesen dobogott a szívem, Ő pedig édesen rám mosolygott. Aztán már csak a hideg vizet éreztem a hátamra folyni. Felsikítottam, mire elnevette magát, aztán száját enyémre tapasztotta. Ajkamba harapott, aztán finoman meghúzta, ami kicsalt belőlem egy sóhajt. Megéreztem a hideg csempét a hátam mögött, s szorosabban kulcsoltam a lábam a dereka köré. Felnyögtem, amikor nekem nyomta magát, szája letámadta a nyakam. Fejem hátradöntöttem a csempének, és zihálva csuktam le a szemeimet, miközben Ő a nyakamat hintette be csókokkal. Egyik kezével a pólómnál babrált, amit aztán lassan elkezdett felfelé húzni. 
- Harry... - mormogtam.
- Pszt, bébi - dünnyögte, aztán megfogta a pólóm és lerángatta rólam. Zöld szemeivel végig nézett rajtam, aztán az arcomra pillantott, ami enyhe piros színekben pompázott. Ajkaiba harapott, majd ismét megcsókolt. Aztán megszólalt a csengő. - Basszus - morogta, s lerakott a földre. Rám vigyorgott, én pedig szégyenlősen eltakartam magam. - Ne takard el magad - morogta, aztán felkapott egy törölközőt és a haját szárítgatva ment ki a fürdőből. 
Pislogtam párat, mire feleszméltem, hogy még mindig a zuhany alatt állok. Kiléptem alóla, aztán Harrybe ütköztem. 
- Ki volt az? - kérdeztem. 
- Nem tudom, még nem jártam lent - vont vállat, aztán hirtelen elkapta a derekam és felemelt. - Gyönyörű vagy, bébi - mormogta, mire elpirultam, Ő pedig halkan felnevetve puszilta meg a szám. Majd a nyakam. A kulcscsontom. Aztán ismét csöngettek. - Valaki türelmetlen - mormogta, s lerakott a földre. Mint a ketten még enyhén vizesen lementünk az emeletről, s miután leértünk Harry ajtót nyitott. 
Izmai megfeszültek apró kezeim alatt, miután meglátta, hogy ki áll az ajtóban. Szemei összeszűkültek, kezeit ökölbe szorította. A bejáratnál álló férfira néztem. Zöld szemei minket vizslattak, őszes haja szanaszét állt. Kezei maga mellett lógtak, miközben apró mosolyt küldött felém.
Harry közelebb vont magához, majd megfogta az ajtót. 
- Szervusz, fiam... - szólalt meg a férfi. 

______________________________________________________________________________

Hiii darliiiing's:3

Nyúúúú. megírtam az új részt, szóval ma kettőt is felraktam:DDD Tapsot nekem:D Na jó, ne:D 
Nyaaa, remélem tetszett:3 Btw, ma ilyen vázlatpontokba szedve megírtam a 2.évadig:o Igen, tervezek 2.évadot is:DD:3 Bár, abban még nem tudom mi lesz. Vagyis vannak ötleteim! De erről majd később. Szóóóóóval, kövi rész nem tudom mikor lesz... Holnap, vagy esetlen hétfőn. Hétfőn nem lesz suli... Nya, szuper. OMG. 
Na jóó, befogom. Megyek írni a 21.részt:D:D Elkezdem.:DDDDxx.

2 megjegyzés:

  1. nekem lesz suli hétfőn:( neked h-h nem lesz? O.o
    am OMG...de jó lett az új desing:333 ez a rész is jó lett megint:D gondolom Harry nem örül az apucikájának..szerintem itt még lesz bonyodalom:DD naa várom:3 mint a kövi részt:!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Félévi értekezletet tartanak a tanárok:DD
      Btw, thaaanks:3 Örülök, hogy tetszik:)))
      Sieteeek:DDxx

      Törlés